a) MINDIG igyekszem elkülöníteni a TÉNYEKET a VÉLEMÉNYEKTŐL. Mert azt mondják, hogy: "... a körülöttünk lévő "tények" 99%-a vélemény, fantázia vagy ellenőrizetlen vak hit"
b) öreg vagyok már költözni és mobilszámot cserélni - ergo: minden, amit teszek, mondok egy hét múlva is érvényes = tartom magam hozzá. Max, megleplek valami extrával.
c) a nap vagy a projekt végén is a szemedbe akarok nézni - és otthon a tükörben ugyanezt megtenni.
d) olyan dolgokat hozok létre, amik SOSEM "dobozos termékek", tehát a végleges verzióhoz szükséges idő nem tudható. Viszont ez sosem érdekelt: mindig annyit és addig dolgozom az ÜF-ek megoldásaival, amíg mind a ketten azt nem mondjuk, hogy: " ... na ez most így király!"
e) minden nap úgy kelek fel, hogy többet tudjak és jobb legyek a nap végére.
f) Marketingesként mindig azt gondolom, hogy: "minden ötlet JÓ, amíg ki nem derül róla, hogy NEM AZ"
f) A tökéletes nem az, amihez már nincs mit hozzátenni hanem amiből már NINCS MIT ELVENNI.
g) Amit mérni lehet, azon javítani is = CSAK azon tudsz javítani, amit mérni tudsz!
A storym [röviden]:
'88 óta foglalkozom digitális adatrögzítéssel.
2003 óta online marketinggel (ebben minden benne volt, amit valaha kitaláltak az online marketing univerzumában)
2012 óta a B2B marketing lett a fókuszom és
2013-tól a világ marketing piacát scannelem, tanulom, vásárlom - és azokat a megoldásokat keresem, amik itthon is működnek. (Fel sem akarom itt sorolni, mert "kirakodóvásár" hatása lenne :-) )
2015-2016 között mobilapp fejlesztő időszak
Viszont 2016 óta (a technológiai starttól kezdve) fejest ugrottam a Messenger chatbotok világába. Ezzel dolgozom már 8. éve.
Minden lehetséges és hasznos külsős kiegészítővel feltuningoltam a rendszereket, de zaszlóshajóm közöttük a Mesterséges Intelligencia. Erre helyezem most a fókuszt, mert ez konkrétan "A" következő szint ennek a digitális ökoszisztémának az evolúciójában.
Izgalmas minden napom, mert reggel, még nem tudom, hogy a nap végére meddig tudom kitágítani az Ügyfeleim "Megoldás-Arzenálját'.
Ha kíváncsi vagy, nézd meg a zászlóshajónkat, a Konverzio24 főhadiszállását, ahol az Interaktív Cégek készülnek.