Amit első körben érdemes tudnod rólam

 

Alapelveim:

a) MINDIG igyekszem elkülöníteni a TÉNYEKET a VÉLEMÉNYEKTŐL. Mert azt mondják, hogy:
"... a körülöttünk lévő "tények" 99%-a vélemény, fantázia vagy ellenőrizetlen vak hit"

b) öreg vagyok már költözni és mobilszámot cserélni - ergo: minden, amit teszek, mondok egy hét múlva is érvényes = tartom magam hozzá. Max, megleplek valami extrával.

c) a nap vagy a projekt végén is a szemedbe akarok nézni - és otthon a tükörben ugyanezt megtenni.

d) olyan dolgokat hozok létre, amik SOSEM "dobozos termékek", tehát a végleges verzióhoz szükséges idő nem tudható. Viszont ez sosem érdekelt: mindig annyit és addig dolgozom az ÜF-ek megoldásaival, amíg mind a ketten azt nem mondjuk, hogy: " ... na ez most így király!"

e) minden nap úgy kelek fel, hogy többet tudjak és jobb legyek a nap végére.

f) Marketingesként mindig azt gondolom, hogy: "minden  ötlet JÓ, amíg ki nem derül róla, hogy NEM AZ"

f) A tökéletes nem az, amihez már nincs mit hozzátenni hanem amiből már NINCS MIT ELVENNI.

g) Amit mérni lehet, azon javítani is = CSAK azon tudsz javítani, amit mérni tudsz!

A storym [röviden]:

  • '88 óta foglalkozom digitális adatrögzítéssel.
  • 2003 óta online marketinggel (ebben minden benne volt, amit valaha kitaláltak az online marketing univerzumában)
  • 2012 óta a B2B marketing lett a fókuszom és
  • 2013-tól a világ marketing piacát scannelem, tanulom, vásárlom - és azokat a megoldásokat keresem, amik itthon is működnek. (Fel sem akarom itt sorolni, mert "kirakodóvásár" hatása lenne :-) )
  • 2015-2016 között mobilapp fejlesztő időszak
  • Viszont 2016 óta (a technológiai starttól kezdve) fejest ugrottam a Messenger chatbotok világába. Ezzel dolgozom már 8. éve. 

Minden lehetséges és hasznos külsős kiegészítővel feltuningoltam a rendszereket, de zaszlóshajóm közöttük a Mesterséges Intelligencia.  Erre helyezem most a fókuszt, mert ez konkrétan "A" következő szint ennek a digitális ökoszisztémának az evolúciójában.

Izgalmas minden napom, mert reggel, még nem tudom, hogy a nap végére meddig tudom kitágítani az Ügyfeleim "Megoldás-Arzenálját'.

Ha kíváncsi vagy, nézd meg a zászlóshajónkat, a Konverzio24 főhadiszállását, ahol az Interaktív Cégek készülnek.

Kattints a lenti gombra.